Søgning
Fra : K.Andersen

Dato : 09-10-03 20:05

Hej Alle.
Håber der er nogen af jer som kan hjælpe.

Er det muligt at lave en søgefunktion i Java hvis eneste formål er at søge
på ens eget website ?
Grunden til jeg spørger er at jeg kører Apache webserver men har ikke
installeret Frontpage Server extension og savner en simpel søgning på min
hjemmeside.

Håber der er nogen der kan hjælpe.
Mvh
Kenneth
REMOVE NOSPAM WHEN REPLYING

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 09-10-03 21:52

"K.Andersen" <Nospam.k.a@osterbrogaarden.dk> wrote in message
> [...]
> Grunden til jeg spørger er at jeg kører Apache webserver men har ikke
> installeret Frontpage Server extension og savner en simpel søgning på min

Måske Lucene kan bruges? http://jakarta.apache.org/lucene/docs/index.html

/Anders

Fra : K.Andersen

Dato : 10-10-03 00:13

Takker for hjælpen :)

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 10-10-03 15:59

> Takker for hjælpen :)

Jeg fandt lige denne artikkel:

http://today.java.net/pub/a/today/2003/07/30/LuceneIntro.html

Måske den kan hjælpe dig igang med Lucene, hvis du vælger at bruge det.

/Anders