Tråde endnu en gang
Fra : Maxi

Dato : 09-10-03 20:02

Jeg har lavet en tråd i min Test klasse som ikke kommer igang når jeg kobler
det med RMI. Det virker når jeg tester det uden RMI. Jeg har brugt meget
tid på det men kan ikke se hvorfor tråden ikke kommer igang når jeg benytter
RMI for jeg mener at jeg brugt den rette fremgangsmåde.

---------------------Testklasse---------------
public class TestKlasse implements Runnable
{
int tal=16;

public TestKlasse()
{
Thread t = new Thread(this);
t.start();
}

public int tal()
{
return tal;
}

public void run()
{
while(true)
{
tal = tal +1;
try
{
Thread.sleep(2000);
}
catch (Exception ex)
{}
}
}
}

---------ServerImpl------------------------
import java.rmi.*;
import java.rmi.server.*;
import java.util.Date;
import java.util.*;
import java.sql.*;

public class ServerImpl extends UnicastRemoteObject implements Server
{
public ServerImpl () throws RemoteException
{
}

public int test()
{
TestKlasse t1 = new TestKlasse();
return t1.tal();
}

public static void main (String[] args) throws Exception
{
ServerImpl milcomServer = new ServerImpl();
Naming.bind ("Server", milcomServer);
}
}

----------Server----------------------
import java.rmi.Remote;
import java.rmi.RemoteException;
import java.util.*;
import java.util.Date;

public interface Server extends Remote
{
public int test() throws RemoteException;
}

----------Client------------------
import java.rmi.Naming;
import java.util.Date;

public class Client
{

public static void main (String[] args) throws Exception
{

Server server = (Server) Naming.lookup ("rmi://" + "localhost" +
"/Server");

while(true)
{
System.out.println(server.test() );