Der er ikke noget Java der vil mere.
Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 09-10-03 19:06

Hæi folkens

Jeg ved godt jeg ikke skal programmere noget, men jeg
spørger lige her, for det har jo lidt med Java at gøre

Når jeg ruller rundt på nettet og der kommer noget Java,
så er det der ikke, der er kun tomme kasser.

Hvad skal jeg hente eller hvor skal jeg trykke eller hvad
skal jeg opdatere, så lortet virker igen ??

I min browser er der en kasse under Funktioner der hedder
Sun Java Console, men der sker ikke noget når jeg klikker
på den.

Har været på java.sun.com for at tjekke, men kunne ikke lige
finde noget jeg syntes kunne hjælpe, men nu ved jeg heller
ikke hvad jeg skal lede efter.

Hentede på java.sun.com da jeg var på en side der sagde at
jeg kunne se webcam bedre hvis jeg hentede noget på java.sun....
Men jeg syntes nu ikke det blev bedre.

Nogle sider der ikke vil:
http://stayheavy.iespana.es/stayheavy/kd_chat.html#
http://pub27.bravenet.com/postcard/appletpreview.php?applet=naslightning
http://pub21.bravenet.com/chat/show.php/1757009390

hamselv herfra
--
VED SVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.
Lidt godt til de lange nætter.

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 09-10-03 19:35

On Thu, 09 Oct 2003 20:06:08 +0200, Tonny Eskesen (DKMC) wrote:

Nu har du ikke skrevet noget om hvilken browser det drejer sig om, men jeg
vil gætte på, at det er Internet Explorer (hvilken version ???)
> Når jeg ruller rundt på nettet og der kommer noget Java,
> så er det der ikke, der er kun tomme kasser.
Står det noget i bunden af browseren (nede til venstre i status linjen).

> Hvad skal jeg hente eller hvor skal jeg trykke eller hvad
> skal jeg opdatere, så lortet virker igen ??
Har har du gjort siden det ikke virker, har du installeret noget nyt eller
hur ?

Hvis det drejer sig om en standard installation af XP med IE 6.0, så kig
her:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=3e96de36%240%2452165%24edfadb0f%40dread16.news.tele.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fas_q%3Djava%2520ie%2520%26as_epq%3Ddk%2520*%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26as_drrb%3Db%26as_mind%3D12%26as_minm%3D1%26as_miny%3D2003%26as_maxd%3D9%26as_maxm%3D10%26as_maxy%3D2003%26lr%3D%26num%3D20%26hl%3Dda

--
Mikkel Bundgaard
Student at IT University of Copenhagen

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 09-10-03 19:55

"Mikkel Bundgaard" <mikkelbu@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> On Thu, 09 Oct 2003 20:06:08 +0200, Tonny Eskesen (DKMC) wrote:
>
> Nu har du ikke skrevet noget om hvilken browser det drejer sig om, men jeg
> vil gætte på, at det er Internet Explorer (hvilken version ???)

Det er 6.0.28......

> Står det noget i bunden af browseren (nede til venstre i status linjen).

Udført Det er hvad der står.

> Har har du gjort siden det ikke virker, har du installeret noget nyt eller
> hur ?

Jeg har hentet Incredimail til madammen, det er alt.

> Hvis det drejer sig om en standard installation af XP med IE 6.0, så kig
> her:

Næhhh det tror jeg ikke for jeg bruger 98

hamselv herfra