viskere
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 09-10-03 18:04

Hej !

Jeg har det problem at viskerne i min 323 Mazda 'rasper'
over forruden - hvilket er drønirriterende. Jeg har talt med
min lokale Mazda forhandler.Mekanikeren der, siger at der sidder en lille
skrue som skulle kunne skrues med en
skiftenøgle. Man skulle således kunne justere viskerne.
Jeg har ikke kunnet finde nogen skrue på min viskere som
ellers har været dyre nok Er der nogen der kan hjælpe lidt?
V.h Carsten.

Fra : Soren Pedersen

Dato : 09-10-03 19:45

Når de gør det er det fordi vinklen mellem bladet og forruden er forkert.
Fat i en lille tang og vrid viskerarmen indtil problemet forsvinder. - Og
nej, jeg ved ikke hvilken vej du skal vride )))

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (Week End) og Pug 309 W/E (Wife Edition)