sløv Maxi 2 gear
Fra : Michael

Dato : 09-10-03 17:31

hejsa er der nogen der har en forklaring på hvorfor en Maxi 2 gear, er så
sløv, ved nogen hvad gearingen er på sådan en ( standard)
MVH Michael

Fra : chris

Dato : 10-10-03 19:00

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> wrote in message news:<3f858d28$0$27466$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> hejsa er der nogen der har en forklaring på hvorfor en Maxi 2 gear, er så
> sløv, ved nogen hvad gearingen er på sådan en ( standard)
> MVH Michael

Hejsa Michael,

Hvad er sløvt? op ad bakke, hvordan trækker den ?
Find ud af hvor mange tænder du har på fortandhjulet, er der mere end
11 er den gearet.
Mvh Chris.

Fra : Michael

Dato : 11-10-03 15:50

hej ja det er op af bakke den er sløv, der er 14 tands på
MVHMichael

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 11-10-03 16:27

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> skrev i en meddelelse > hej ja det er op af
bakke den er sløv, der er 14 tands på
> MVHMichael

Hvis den ikke er ret ulovlig skal du nok holde dig til 12-13 tænder, med en
5,5hk og en ulovlig udstødning gik min bedst med 12 tands, i modvind, opad
bakke og i lort til knæene, var 13 tænder for meget den gik simpelthen helt
død.
mvh tp
, ellers smid et 70ccm tun på så kan den nok trække 14 tænder