Club3d radeon 9600 og opengl
Fra : Rune

Dato : 09-10-03 16:59

Hej.

en af mine kammerater har lige købt et radeon 9600 PRO
http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=43073

Han kan ikke spille Return to castle Wolfenstein.
Spillet prøver at starte op, men skriver at den ikke kan åbne OpenGl...
eller noget i den retning.

Driveren er Catalyst 3.8

Hvad gør man så??

Han kunne sagtens spille den med hans gamle Geforce 4 mx 440.

Rune

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 09-10-03 17:42

"Rune" <gustne_runeFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Driveren er Catalyst 3.8
>
> Hvad gør man så??
>
> Han kunne sagtens spille den med hans gamle Geforce 4 mx 440.

Sikker på at ALT fra Nvidia-drivere er væk??

Fra : Rune

Dato : 09-10-03 18:06

"[SANTA]-Cinnober" <smiltilmig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sikker på at ALT fra Nvidia-drivere er væk??

Det tror jeg... eller håber bør man vel sige

Han brugte tilføj/fjern programmer til at slette driverne med.
Gemmer der sig noget et andet sted?

1. fjern drivere (iflg. ovenstående)
2. genstart, annullerede ny hardware guiden
3. dobbeltklikkede på Catalyst filen
4. genstart

Lyder dette rigtigt?

Rune

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 09-10-03 18:41

> "[SANTA]-Cinnober" <smiltilmig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg... eller håber bør man vel sige
>
> Han brugte tilføj/fjern programmer til at slette driverne med.
> Gemmer der sig noget et andet sted?

ja højst sandsynligt i Registreringsdatabasen...men hvordan man sletter alt
derfra uden en Format C: ved jeg desværre ikke..mener dog at der har været
en tidligere post her i gruppen ang.fjernelse af nvidia drivere....

Fra : Rune

Dato : 09-10-03 18:45

> [...]
> derfra uden en Format C: ved jeg desværre ikke..mener dog at der har været
> en tidligere post her i gruppen ang.fjernelse af nvidia drivere....

Det betyder vel en ny installation af windows
Lyder ikke godt....

Rune

Fra : fox

Dato : 11-10-03 01:13

> [...]
> alt
>
> Det betyder vel en ny installation af windows

Mener at man på driverheaven.com kan dl et værktøj der fjerne alt mht driver
på ens maskine