alarm-elektrisitet?!?!
Fra : Dorthe, Rose & Ander~

Dato : 09-10-03 16:09

Hej

Jeg er ved at installere en alarm i min bil, jeg har et problem , jeg kan få
den til at slå til og fra , schock-sensoren virker, og alt det andet!!!!

Men når jeg vil til at strarte bilen begynder alarmen at HYLE!!!!!!!!!!

Hvad kan jeg have gjort galt?!?!?

er der en äuto-elektriker eller et andet klogt hoved der ved noget??????

Anders

Fra : Tom

Dato : 09-10-03 16:18

> [...]

> Hvad kan jeg have gjort galt?!?!?
>
> er der en äuto-elektriker eller et andet klogt hoved der ved noget??????

Har du ikke byttet om på "lås" og "lås op" ledningerne så bilen reelt skulle
være sikret (alarm sat til) når du prøver at starte?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Dorthe, Rose & Ander~

Dato : 09-10-03 16:24

Nej det har jeg ikke der er ikke nogle "lås" og "lås op" ledning!!!

jeg skal bare slutte til.
- blinklys
- konstant +
- til "+" ved on på tænding.
- til -
- til dørkontakt!!

Jeg kan gå ind og ud af bilen alt det jeg vil jeg kan stå og sparke på den
og ryste med den som om den var i orkan der sker ikke noget( den lille lys
diode blinker forresten heller ikke) men når jeg drejer tændingsnøglen så
bryder helvede løs!!!

anders

Fra : Tom

Dato : 09-10-03 16:50

> [...]
> diode blinker forresten heller ikke) men når jeg drejer tændingsnøglen så

Ja så må jeg være fatte-svag for jeg synes stadig det ser ud som om at
alarmen er (aktiv-armeret) når du starter og inaktiv når du går fra bilen.
Så skal du vel bare trykke en gang mere på fjernbetjeningen

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-10-03 17:20

Dorthe, Rose & Anders (dar@aab-net.dk) skrev følgende:
> [...]
> på den og ryste med den som om den var i orkan der sker ikke noget(
> den lille lys diode blinker forresten heller ikke) men når jeg drejer

Det lyder som om den cutter strømmen til alarmen når du drejer nøglen. Den
går igang når den får strøm igen. På med vanten! :)

- Martin