Links i Outlook 2000
Fra : Tim Bregning Karlsen

Dato : 09-10-03 15:56

Jeg arbejder på et almindeligt netværk hvor min Outlook er klient på en
Exchange-Server.
I Outlook mappe-listen er der en offentlig mappe med kontaktpersoner.
Samtidig har vi et Intranet med personalehåndbøger etc.
Er det muligt at lave et link fra websiden der kan åbne Kontaktpersoner i
Outlook direkte?

Med venlig hilsen

Tim Bregning Karlsen

Fra : pre

Dato : 09-10-03 17:24

Md lidt ihærdighed kan du fra mappelisten trække en genvej fra Kontakter og
sætte den, i første omgang på skrivebordet (min sidder på proceslinien og
det virker fint). Resten må du nok eksperimentere med, det er ikke
officielt.
pre