Navn på købsfaktura
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 09-10-03 09:43

I et lille firma kommer man sommetider ud for at skulle betale en
faktura for andre eller selv at videregive en faktura. Er der nogen
videre problemer i dette? Fx. har jeg betalt en huslejeregning for en
anden, fordi jeg overtog hendes plads i et kontorfællesskab i
restperioden.
pft,
Jens

Fra : Knud Berggreen

Dato : 09-10-03 23:05

On Thu, 9 Oct 2003 10:43:05 +0200, no@way.dk (Jens
Rasmussen) wrote:

> [...]
>videre problemer i dette? Fx. har jeg betalt en huslejeregning for en
>anden, fordi jeg overtog hendes plads i et kontorfællesskab i

Bed om at få en ny faktura der lyder på det rigtige navn. Du
kan ikke være sikker på at T&S vil acceptere en faktura på
et forkert navn i dine bilag.

/Knud
--
Berggreen Service