Søger Links til Italienske brugt marked fo~
Fra : Carlo & Olle

Dato : 11-04-01 05:31

Jeg mangler nogle links til nogle gode sider hvor jeg kan kikke på brugte
mc'er fra italien.

På forhånd tak

Carlo Pedersen

YZF R6

Fra : Finn Rasmussen

Dato : 12-04-01 03:43

Carlo & Olle skrev i meddelelsen ...
>Jeg mangler nogle links til nogle gode sider hvor jeg kan kikke på brugte
> [...]

Carlo, jeg har en '94 Moto Guzzi V65 Florida med 25000 km, stående til salg
u/agift i Belgien. Send mig en e-mail hvis det har interesse.

Finn

Fra : Lone

Dato : 12-04-01 13:12

"Finn Rasmussen" <finn.rasmussen@pandora.be> skrev i en meddelelse

> [...]
http://www.saltum-mc.dk/

Med venlig hilsen
Lone

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 12-04-01 14:15

> [...]
salg
> u/agift i Belgien. Send mig en e-mail hvis det har interesse.

Hej Finn.

Hvorfor ikk´prøve at sætte den til salg her : http://www.motoguzzi.dk/

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 12-04-01 16:28

On Wed, 11 Apr 2001 06:30:44 +0200, Carlo & Olle wrote:

> Jeg mangler nogle links til nogle gode sider hvor jeg kan kikke på brugte
> mc'er fra italien.

classic-bikes.dk - jeg mener at han importerer det meste fra
italien (mest japsere, men også italienere).

--
Stig