Bug i Outlook2003 ?
Fra : Prismaster

Dato : 09-10-03 01:10

Jeg tror jeg har funnet en bug i Outlook2003 -
hvordan skal jeg ellers forklare det?

Følganvisningen i hjælp i Outlook for at aktivere Newsreader.
Første gang du bruger Newsreader er der ingen problemer,
men neste gang du vil starte programmet er Menupkt. væk.
Og det er bare ikke til at finde, hverken der hvor du blev instruert
i at lægge det eller noget andet sted.
Pyt - så tilføyer jeg det da bare en gang til....
Niks den går ikke, nu er News ikonet/menupkt. forsvundet overalt.

Nogen som har en løsning? Eller har jeg virkelig funnet en bug?

Prismaster

Fra : Søren Blom

Dato : 09-10-03 02:43

"Prismaster" <prismaster@hotmail.com> skrev

> Nogen som har en løsning? Eller har jeg virkelig funnet en bug?

Som jeg skrev da du spurte sidst, dog i
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express så er Outlook 2003
endnu kun en Beta version, så jeg tror du skal vente lidt med at vurdere
programmet til det endelig resultat kommer på gaden.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Prismaster

Dato : 09-10-03 04:19

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message

> [...]
> endnu kun en Beta version, så jeg tror du skal vente lidt med at vurdere
> programmet til det endelig resultat kommer på gaden.

Tja - jeg er ikke helt klar over hvorfor du kalder det en Beta-version,
Microsoft gør det ikke. Den versionen jeg har er den engelske på fem
skiver. Og under "HELP-> ABOUT MICROSOFT OFFICE OUTLOOK"
nævner de heller ingen stederat det skulle være en betaversion.
Dette gir mig grund til at tro at det er en færdig pakke jeg har.
Så jeg tror nok at mit spørsmål er på sin plads.

Mvh
Prismaster

Fra : Søren Blom

Dato : 09-10-03 08:01

> [...]
> nævner de heller ingen stederat det skulle være en betaversion.
> Dette gir mig grund til at tro at det er en færdig pakke jeg har.

Jeg tror stadig at det er en Beta version du har dig. Har selv en Office
2003 Beta på 5 cder læggende, dog ikke installeret og Microsoft har slet
ikke frigivet Office 2003 endnu.

Så enten er det en Beta version du har dig, eller så meget Piratversion som
det nu kan være.

> Så jeg tror nok at mit spørsmål er på sin plads.

Har jeg nu heller aldrig påstået at det ikke skulle være.

Fra : Brian Olsen

Dato : 09-10-03 10:29

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message news:3f8507bd$0$94858$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg tror stadig at det er en Beta version du har dig. Har selv en Office
> 2003 Beta på 5 cder læggende, dog ikke installeret og Microsoft har slet
> ikke frigivet Office 2003 endnu.

Den er nu frigivet, men om han hører til blandt disse storkunder hos MS den
er gjort tilgængelig for er nok en anden sag, den er jo ikke i privat handel.

<http://www.edbpriser.dk/pcworld.asp?url=/edbpriser.asp?Mode=2@ArticleID=4610>

Mvh
Brian Olsen

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 09-10-03 06:27

Prismaster wrote:
> Jeg tror jeg har funnet en bug i Outlook2003 -
> hvordan skal jeg ellers forklare det?
>
> Følganvisningen i hjælp i Outlook for at aktivere Newsreader.

Hvordan gør du?

\MK

Ps. Den færdige Office 2003 er ude til de store kunder.

Fra : Janner

Dato : 09-10-03 16:51

> Nogen som har en løsning? Eller har jeg virkelig funnet en bug?
>
> Prismaster

Ved godt det ikke er nogen trøst .... men jeg har ikke problemet med min
installation ... Samme version som din men på en engelsk win xp pro

/Jan