Rungsted og ?? - Jeg ved det godt
Fra : Thomas

Dato : 08-10-03 23:33

Hejsa

Hørte den anden dag en sang med Rungsted og Kreutzfeldt
(Det sidste navn er sikkert stavet forkerts... Håber i alligevel
ved hvem jeg mener)

Teksten til sagens omkvæd er noget med:

Jeg ved det godt, men det' for sent nu.
Jeg ved det godt, men det' for sent nu.
Jeg ved det egentlig godt, men det' for sent nu.
Osv....

Jeg har fået fortalt at sangen hedder 'Jeg ved det godt'... Og jeg
er ude på at få fremskaffet sangen... Uden nødvendigvis at skulle
fremskaffe en hel CD med dem...

Findes der en eller anden form for opsamling, eller en form for
compilation, hvor den ene sang er på, til rimelige penge (helst
under en hundrede krone-seddel)

Mvh. Thomas Jensen!

Fra : Brian Olsen

Dato : 08-10-03 23:47

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message news:3f8490ee$0$45334$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hørte den anden dag en sang med Rungsted og Kreutzfeldt
> (Det sidste navn er sikkert stavet forkerts... Håber i alligevel
> ved hvem jeg mener)

Nej, Kreutzfeldt er stavet rigtigt nok, men den 'første' hedder Rugsted

> Findes der en eller anden form for opsamling, eller en form for
> compilation, hvor den ene sang er på, til rimelige penge (helst
> under en hundrede krone-seddel)

Den er i hvert fald på opsamlingen der hedder 'Magi i luften' som indeholder
en samling danske hits fra 80'erne. Den CD burde kunne skaffes i TP / Fona
etc. til under 100,- kr. vil jeg mene

Mvh
Brian Olsen

Fra : Jacob E.

Dato : 08-10-03 23:52

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message
> Hørte den anden dag en sang med Rungsted og Kreutzfeldt
> (Det sidste navn er sikkert stavet forkerts... Håber i alligevel
> ved hvem jeg mener)

*G* Det sidste navn er faktisk korrekt stavet, derimod hedder han ikke
"Rungsted", men "Rugsted"...

> [...]
>
> Findes der en eller anden form for opsamling, eller en form for
> compilation, hvor den ene sang er på, til rimelige penge (helst

Sangen hedder ganske rigtigt "Jeg ved det godt" og findes bl. a. på R&K's
egen opsamling og compilation-pladen "Magi i luften", som begge
sandsynligvis godt kan findes til den pris. Prøv f.eks. i TP Musikmarked
eller GUF.

Go' jagt,

mvh Jacob

Fra : Jacob E.

Dato : 08-10-03 23:52

Hehe, 2 sjæle, en tanke!

Fra : Thomas

Dato : 09-10-03 00:54

Hejsa

Tak for hjælpen med navnet...
Nu har jeg lige været inde på Rillen.dk og søge på Rugsted...
Og de har 4 CD'er med dem,:

Rugsted & Kreutzfeld - 1 + 2 - 99 kr.
Rugsted & Kreutzfeld - 3 - 79 kr.
Rugsted & Kreutzfeld - Jorden Kalder - 58 kr.
Rugsted & Kreutzfeld - Scrapbog 18 at de Største - 99 kr.

Hvilken (Eller Hvilke) CD'er er 'Jeg ved det godt' på, ud af de 4?

Mvh. Thomas

Fra : Morten Steen

Dato : 09-10-03 09:13

> Rugsted & Kreutzfeld - 1 + 2 - 99 kr.
> Rugsted & Kreutzfeld - 3 - 79 kr.
> Rugsted & Kreutzfeld - Jorden Kalder - 58 kr.
> Rugsted & Kreutzfeld - Scrapbog 18 at de Største - 99 kr.

Den er på 1+2 og Scrapbog. Alt efter hvor meget du vil involvere dig i denne
suveræne duo, vil jeg anbefale :

1+2 hvis du vil dyrke dem lidt. Men så skal du også købe 3! Den er helt fed.

Scrapbog hvis du bare vil have et skrabet udvalg.

Morten

Fra : Dallemusen

Dato : 09-10-03 06:40

En lille korrektion:
Musik: Jens Rugsted
Tekst: Kim Gustav

Copyright 1979 by Rugsted Kreutzfeldt Aps.

Er iøvrigt hel fed med Sanne fra hendes unplugged version.

De venligste hilsner
Daniel Nielsen