Applet "Java Applet Window"
Fra : Dennis Møllegaard Pe~

Dato : 08-10-03 23:35

Hej,

Jeg sidder og arbejder med en applet. Dette er mit første java-projekt
med GUI, så undskyld hvis svaret er åbenlyst.

Min applet åbner et nyt vindue(Frame) og det virker også fint, borset
fra at java plaster "Java Applet Window" i toppen. Jeg kan godt se at der
er mening med at skrive det, men problemet er at det dækker noget af min
grafik. Så hvordan tager jeg højde for det? Jeg kunne jo bare flytte alt
mit grafik y pixel nedad (altså en konstant), men vil hellere finde (hvis
man kan) højden på denne tekst og så indrette vindue derefter . Hvordan
gør jeg det? Eller er der en anden måde at gribe det an på? Optimistisk
kunne jeg jo spørge om jeg kan slippe af med denne tekst?

Jeg bruger java 1.4.2

På forhånd tak,

mvh
dennis