Fuld skærm i html (F11)
Fra : Bo S?rensen

Dato : 08-10-03 21:34

Jeg søger hvordan man kan lave fuld skærm i html ?
Altså - samme efekt som hvis man trykker på F11.
Jeg har dog fundet en der har spurgt om det samme, men tros
det blev det ikke besvaret pga. svarens syn på det var negativt.
Med Venlig Hilsen
Bo Sørensen

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-10-03 22:58

Bo S?rensen <bob@bbs-sound.dk> skrev:

> Jeg har dog fundet en der har spurgt om det samme, men tros
> det blev det ikke besvaret pga. svarens syn på det var negativt.

Jeg synes også at det er negativt og pisseirriterende at mine
vinduer bliver maksimerede.

Jeg anvender en stor skærm og har aldrig min browser åben i
fuld skærm - så kan jeg have flere vinduer åbne - og kan nemt
finde de bagvedliggende vinduer når jeg har brug for dem.

Lad brugeren selv bestemme vinduesstørrelsen - det skal du slet
ikke pille ved.

Alle de brugere jeg kender har det på samme måde - de lukker
straks vinduet - og så får du jo ingen besøgende Det er vel
ikke det der er meningen, vel?

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : Mikkel Z. Herold \(M~

Dato : 08-10-03 23:00

In news:8e1402cb.0310081234.59a97054@posting.google.com,
Bo S?rensen <bob@bbs-sound.dk> typed:
> Jeg søger hvordan man kan lave fuld skærm i html ?
> Altså - samme efekt som hvis man trykker på F11.

http://www.chromeless.org/

Virker kun optimalt i IE. Et eksempel kan ses på www.d-vision.dk/Beta

Mvh.

Mikkel

--
"And my sanity scans the horizon"
Sting - The Wild Wild Sea

http://www.mzh.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-10-03 23:44

bob@bbs-sound.dk (Bo S?rensen) skrev :

>Jeg søger hvordan man kan lave fuld skærm i html ?

Kan du ikke.

Det skal laves med javascript og som popupvindue.

I <head>:
<script type="text/javascript">
window.open("fullscreen.html","SS5","top=0,left=0,width=,height=,fullscreen");
</script>

Og på siden, som skal åbne popupvinduet:

Se evt.
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/popup/popup4.htm

Folk, der har blokeret for popupvinduer vil ikke se siden, så
husk at sætte et alm. link også.

Fut: news:dk.edb.internet.webdesign.clientside hvor
scriptspørgsmål hører hjemme og svar herpå bringes.
--
Knud