gulvafløb
Fra : Palle & Charlotte

Dato : 08-10-03 18:10

er der nogen der ved om man kan få et eller andet som kan sættes oven i et
eksisterende gulvafløb hvorved det så bliver hævet 10 - 15 mm så man kan
lægge fliser oven på det gamle gulv, der skal siges at afløbet er i rustfri

--
Hilsen
Palle

Fra : Henrik Jensen

Dato : 08-10-03 21:03

On Wed, 8 Oct 2003 19:09:39 +0200, "Palle & Charlotte"
<detvildugerne@vide.dk> wrote:

> [...]
>lægge fliser oven på det gamle gulv, der skal siges at afløbet er i rustfri

Det kan du fx. lige her http://www.vvs-grossisten.dk/aflob/page21.html
Kan også fås i nærmeste jem&fix eller byggemarked

/Henrik

Fra : Jesper Hansen

Dato : 09-10-03 07:47

> Det kan du fx. lige her http://www.vvs-grossisten.dk/aflob/page21.html
> Kan også fås i nærmeste jem&fix eller byggemarked

Hvis jeg følger dette link får jeg alm. vandlåse og en overgangsnippel
hvilket jeg ikke tror P&C mangler - eller også er det bare mig der er
lidt fattesvag.
Derimod laver Blücher (lækre) en "forlænger" a'la:
http://www.blucher.dk/ble800/homepage.nsf/web/DkMainProduct.html
Det er ihvertfald en slags forlænger der ligner denne jeg har fået
monteret. Mon ikke der så også findes en til dit system.

Mvh

Jesper.

Fra : Henrik Jensen

Dato : 09-10-03 22:59

On 9 Oct 2003 08:46:40 +0200, Jesper Hansen <noone@nowhere.com> wrote:

>Hvis jeg følger dette link får jeg alm. vandlåse og en overgangsnippel

Og lige under overgangsnipplen er der en forhøjelsesramme på 10mm til
alm. gulvafløb. Det må da være sådan en han skal have fat i.

/Henrik

Fra : Jesper Hansen

Dato : 10-10-03 10:54

> Og lige under overgangsnipplen er der en forhøjelsesramme på 10mm til
> alm. gulvafløb. Det må da være sådan en han skal have fat i.
>
> /Henrik

Det er rigtigt - jeg havde ikke set det kun var så lille en forhøjning
han skulle have.

Jesper

Fra : Niels Christensen

Dato : 10-10-03 00:30