Pulse
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-10-03 17:31

Hvor var det nu lige man kunne købe Pink Floyd Pulse på DVD henne - jeg har
mistet linket.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 08-10-03 17:35

Michael Lund Sørensen wrote:
> Hvor var det nu lige man kunne købe Pink Floyd Pulse på DVD henne -
> jeg har mistet linket.

Lad mig gætte, DVDon.com ?

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Peter Theglev

Dato : 08-10-03 17:37

Henrik Sørensen wrote:

> Lad mig gætte, DVDon.com ?

Seneste rygter siger at Gilmour pt. er i studiet for at færdiggøre en
officel udgivelse i november måned. Jeg har desværre ikke et link til
"rygtet" - med det er et af de mere vedholdende af slagsen.

/Peter

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-10-03 17:49

Henrik Sørensen skrev :

> Lad mig gætte, DVDon.com ?

Et hurtigt svar, men helt forkert.
Pulse er ikke udkommet officielt, men et amerikansk site tilbyder den i en
"Import Release".

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Peter Theglev

Dato : 08-10-03 17:46

Michael Lund Sørensen wrote:

> Hvor var det nu lige man kunne købe Pink Floyd Pulse på DVD henne - jeg har
> mistet linket.

Lidt her under "news" (Scroll langt nedaf).
http://www.brain-damage.co.uk/

Desuden detaljer om "Live at Pompeji", der kommer på DVD meget snart.

/Peter

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-10-03 17:59

Peter Theglev skrev :

> Lidt her under "news" (Scroll langt nedaf).
> http://www.brain-damage.co.uk/
>
> Desuden detaljer om "Live at Pompeji", der kommer på DVD meget snart.

Fedt site!
Men Pulse er allerede ude i en udmærket kopi, der dog ikke er officiel.
Men ellers 4 november... Det er jo snart!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-10-03 19:47

Peter Theglev wrote:

> Desuden detaljer om "Live at Pompeji", der kommer på DVD meget snart.

Pompei er da udkommet?

/David

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-10-03 19:54

David Rasmussen skrev :

> Pompei er da udkommet?

Jeg har et gammelt videobånd... og så den engang i biffen, men den
officielle DVD udgivelse er på vej.
Dark Side er kommet.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-10-03 20:18

Michael Lund Sørensen wrote:

> Jeg har et gammelt videobånd... og så den engang i biffen, men den
> officielle DVD udgivelse er på vej.
> Dark Side er kommet.

Hmmm. Jeg synes jeg så den forleden hos en eller anden forhandler.

/David

Fra : Jakob Madsen

Dato : 08-10-03 20:18

> Jeg har et gammelt videobånd... og så den engang i biffen, men den
> officielle DVD udgivelse er på vej.
> Dark Side er kommet.

Pompei er også udkommet, men indtil videre kun i Australien, dog er det R2/4
med danske tekster. Den kan købes hos Axelmusic og CD-WOW.

/Jakob

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-10-03 20:21

Jakob Madsen wrote:

> Pompei er også udkommet, men indtil videre kun i Australien, dog er det R2/4
> med danske tekster. Den kan købes hos Axelmusic og CD-WOW.

Nåja, det var hos Axel. Jeg synes også jeg så den hos cd-wow, men jeg
kan ikke finde den dér, nu.

/David

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-10-03 19:36

Michael Lund Sørensen skrev :
> Hvor var det nu lige man kunne købe Pink Floyd Pulse på DVD henne - jeg
har
> mistet linket.

http://www.ultramusicstore.com/index2.html
- var hvad jeg søgte. Jeg fandt det i indlæg 97 ud af 110 fundet med Google
Grupper

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Jakob Madsen

Dato : 08-10-03 20:22

> http://www.ultramusicstore.com/index2.html
> - var hvad jeg søgte. Jeg fandt det i indlæg 97 ud af 110 fundet med
Google
> Grupper

Hvorfor købe en dårlig kopi nu? Med lidt held kan du jo nå at få den
originale fra england inden kopien dukker op, og så slipper du jo også for
problemer i tolden. Man må da også forvente at den officielle udgivelse er
af noget bedre kvalitet.

/Jakob

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-10-03 22:19

Jakob Madsen skrev :
> [...]
> problemer i tolden. Man må da også forvente at den officielle udgivelse er

Det har du ganske ret i (lige bortset fra tolden som ikke volder problemer
fra England).

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Robert Eriksen

Dato : 09-10-03 16:08

Michael Lund Sørensen wrote:

> Google

> Det har du ganske ret i (lige bortset fra tolden som ikke volder problemer
> fra England).

Mon ikke Jakob mener problemer med tolden hvis man altså bestiller en
kopi fra ultramusicstore.com? Den er, så vidt jeg kan se, beliggende i USA.