Champions League på TV3
Fra : Ulrik Kold

Dato : 08-10-03 17:28

Hej folkens,

jeg har fået en opgave: Skaf mig 'kormusikken', der bliver brugt i
reklamerne for Champions League på TV3. Jeg har desværre ingen anelse
om, hvad det er for et stykke musik, da jeg ikke har TV3.

Derfor håber jeg naturligvis på den hjælpsomhed, der plejer at være her
i gruppen :) Kan I hjælpe mig?

Hilsner og på forhånd tak,
Ulrik Kold
Hi! I'm your friendly neighborhood signature virus. | www.ulrikkold.dk
Copy me to your signature file and help me spread! | mig@ulrikkold.dk

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 08-10-03 17:35

Ulrik Kold wrote:
> [...]
> om, hvad det er for et stykke musik, da jeg ikke har TV3.
>
> Derfor håber jeg naturligvis på den hjælpsomhed, der plejer at være

Hey, har du prøvet at maile til Tv3 og spørge om hvad den hedder.?

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Ulrik Kold

Dato : 08-10-03 17:50

Henrik Sørensen wrote:

> Hey, har du prøvet at maile til Tv3 og spørge om hvad den hedder.?

Nope, ikke endnu. Jeg tænkte, at der muligvis var nogen her, der hurtigt
kunne hjælpe mig - men det kan da blive en (mere langsommelig) udvej :)

Fra : Ulrik Kold

Dato : 08-10-03 17:50

Fra : Nic

Dato : 08-10-03 18:42

Er det CL temaet eller ford-reklame-sangen du vil have`?

Fra : Ulrik Kold

Dato : 08-10-03 18:46

Nic wrote:
> Er det CL temaet eller ford-reklame-sangen du vil have`?

Som jeg skrev i mit første indlæg, så har jeg ikke TV3 og er derfor ikke
klar over, hvad det er for et stykke. Jeg ved bare, at det bliver brugt
i CL-reklamerne.

Har du navnene på de to stykker?

Fra : JEP

Dato : 08-10-03 22:04

Ulrik Kold wrote:

> Som jeg skrev i mit første indlæg, så har jeg ikke TV3 og er derfor ikke
> klar over, hvad det er for et stykke. Jeg ved bare, at det bliver brugt
> i CL-reklamerne.
>
> Har du navnene på de to stykker?

Nummeret går officielt under titlen Ligue des Champions. Versionen der
bruges i optakten på TV3 er kun en edit, hele nummeret er tre minutter
langt. Ved at søge på Google kan du i hvert fald finde frem til edit'en.

http://perso.wanadoo.fr/losc-online/Champions_league/Champions_league_music.mp3

Hilsen
Jesper

Fra : Nic

Dato : 09-10-03 13:17

> http://perso.wanadoo.fr/losc-online/Champions_league/Champions_league_music.mp3

Som er CL temaet - er det ikke den er det ford-reklamen du skal have fat i...

Fra : Søren Nielsen

Dato : 09-10-03 22:52

Nic wrote:

http://perso.wanadoo.fr/losc-online/Champions_league/Champions_league_music.
mp3

> Som er CL temaet - er det ikke den er det ford-reklamen du skal have
> fat i...

Som hedder Dario G - Carnavel de Paris.

Søren

Fra : Ulrik Kold

Dato : 13-10-03 13:53

Søren Nielsen wrote:

> Nic wrote:

> [...]

Jeg takker for d'herrers hjælp og forsøger at få fingre i de to numre :)

Fra : Nic

Dato : 13-10-03 19:06

Jeps - fedt nummer.

> Jeg takker for d'herrers hjælp og forsøger at få fingre i de to numre :)

Sig til hvis du skal have lidt hjælp ;)

Fra : Ulrik Kold

Dato : 14-10-03 08:59

Nic wrote:

> Jeps - fedt nummer.

> Sig til hvis du skal have lidt hjælp ;)

Tak-tak, jeg tror jeg klarer den. Ellers hører du fra mig :)