9600 pro ?????
Fra : lasse \(8900\)

Dato : 08-10-03 17:10

Hejsa
Jeg venter stadig på at købe nyt grafikkort og har bestemt mig for 9600 pro.
Har så fundet et nu som er tæt på 1000 kr, MEN er det pro eller ikke. Det
har jeg lidt svært ved at gennemskue ,har ringet til forhandleren og han
svarede ja og sendte en mail med specifikationerne på.Nogen af dem kommer
her, kan maile de andre hvis der en nogen der gider hjælpe:

Produktbeskrivelse Club-3D ATI Radeon 9600 Pro - grafikkort - RADEON 9600
PRO - 128 MB Enhedstype Grafikkort Pakningstype Indstikskort Grænsefladetype
AGP 8x Grafikprocessor/leverandør ATI RADEON 9600 PRO RAMDAC clockhastighed
400 MHz API-understøttet OpenGL, DirectX Videohukommelse installeret ( max)
128 MB DDR SDRAM Understøttelse af flere monitor Ja ( 2 Maks. antal skærme)
Der står jo pro men har læst et sted at man skal passe på kan være det ikke
passer.
Link:

http://www.pc-netto.dk/default.asp?ProductGuid=CGA-E968TVD

-
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-03 17:50

lasse (8900) wrote:

> [...]
> flere monitor Ja ( 2 Maks. antal skærme) Der står jo pro men har læst et
> sted at man skal passe på kan være det ikke passer.

For mig at se er der da ingen tvivl? Der står da Pro både i teksten samt på
hjemmesiden.

--
Martin Johansen
Gør en god handel på http://tux3do.com/

Fra : lasse \(8900\)

Dato : 08-10-03 18:06

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse
> For mig at se er der da ingen tvivl? Der står da Pro både i teksten samt

> hjemmesiden.

ok men læser du anmedelserne på edbpriser så er der en der skriver om det
billige club 3d kort, at de ikke er pro
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Hans

Dato : 08-10-03 18:11

"lasse (8900)" <ynwa1972@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> på
>
> ok men læser du anmedelserne på edbpriser så er der en der skriver om det
> billige club 3d kort, at de ikke er pro
> --

Så kender du jo løsningen. Køb noget ordentligt, Sapphire f.eks..

/ Hans

Fra : lasse \(8900\)

Dato : 08-10-03 18:29

"Hans" <kvik@mail.tdcadsl.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Så kender du jo løsningen. Køb noget ordentligt, Sapphire f.eks..

Ja det har du da så ret i Hans *GG* men er lidt nærig

--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Hans

Dato : 08-10-03 19:27

> Ja det har du da så ret i Hans *GG* men er lidt nærig

Det kan godt gå hen og blive dyrt i den sidste ende. Det er jo det samme
koncept alle kortene er bygget omkring, og konklusionen må være at et eller
andet sted er der sparet på komponentvalget. Man får som regel hvad man
betaler for, også inden for hardware.

/ Hans

Fra : lasse \(8900\)

Dato : 08-10-03 21:09

"Hans" <kvik@mail.tdcadsl.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> og konklusionen må være at et eller
> andet sted er der sparet på komponentvalget. Man får som regel hvad man
> betaler for, også inden for hardware.

Æv æv og atter æv
--
Lasse (8900)