Skærme
Fijala 3554
15" tft i Bilka
Fra : Robin og Karina

Dato : 08-10-03 16:00

Angående Bilka's 15" TFT 1400x1050:

Har lige snakket med Bilka og de siger der er fejl i kataloget og den kun er
med 1024x768 og så er den helt sort...
mvh
Robin

Er der andre der kan bekræfte dette?

Fra : Robin og Karina

Dato : 08-10-03 17:16

Det var pc-afdelingen i Aalborg(skalborg) jeg snakkede med.

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 08-10-03 19:03

"Robin og Karina" <kairo@email.dk> skrev
> Det var pc-afdelingen i Aalborg(skalborg) jeg snakkede med.

Mine erfaringer med computer-afdelingen i Bilka Skalborg er, at de sjældent
ved hvad de snakker om, så den oplysning behøver du ikke nødvendigvis at
tage for gode varer... Bortset fra det, så jeg skærmen i Bilka Vejle i
fredags. På infoskiltet var skærmopløsningen angivet til at være 1400*1024,
hvilket kunne indikere at det IKKE er en trykfejl, men jeg skal ærligt
indrømme at jeg ikke tjekkede det nærmere. Billedet skuffede nemlig fælt -
når den skulle generere sort, var billedet nærmest mælkehvidt, og kontrasten
var i det hele taget ikke eksisterende.

mvh
Peter

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 08-10-03 19:04

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev
> På infoskiltet var skærmopløsningen angivet til at være 1400*1024

Ahem... Der stod naturligvis 1400*1050.

mvh
Peter

Fra : Rene Larsen

Dato : 09-10-03 15:35

> Angående Bilka's 15" TFT 1400x1050:
>
> Har lige snakket med Bilka og de siger der er fejl i kataloget og den kun
er
> med 1024x768 og så er den helt sort...

Bekræfte vil jeg ikke sige men synes ikke billedet er pengen værd meget
dårlig farve kontrast.

Mvh

rene

Fra : Robin og Karina

Dato : 10-10-03 06:41

Blev ringet op af Bilka kundeservice forleden(havde sendt email og bedt dem
bekræfte sagen).

Fik af vide det var rigtig nok. Dog sagde han at Bilka om ca tre-fire ugers
tid ville få netop den annoncerede skærm. Håber den har noget bedre kontrast
forhold end hvad Rene Larsen nævner

Har søgt lidt på edbpriser for at se om der findes 15" tft med 1400x1050 i
opløsning. Fandt ingen. Er her nogen der er faldet over en 15" med så høj
opløsning?

mvh
Robin

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-10-03 17:12

On 2003-10-10,
Robin og Karina <kairo@email.dk> wrote:
> Har søgt lidt på edbpriser for at se om der findes 15" tft med 1400x1050 i
> opløsning. Fandt ingen. Er her nogen der er faldet over en 15" med så høj
> opløsning?

Havde en i min Dell bærbare for et par år siden.

Fra : Tim Christensen

Dato : 11-10-03 12:08

Robin og Karina wrote:

> Har søgt lidt på edbpriser for at se om der findes 15" tft med 1400x1050 i
> opløsning. Fandt ingen. Er her nogen der er faldet over en 15" med så høj
> opløsning?

Panelerne findes (de bliver brugt i bærbare), så det er selvfølgelig
også muligt at lave en desktop skærm i denne opløsning.

Mvh

Tim