Tallin i Estland
Fra : Lotte

Dato : 08-10-03 12:31

Hej alle.

Jeg har ledt efter en busrejse til Tallin - ligesom man kan få til Prag. Men
jeg synes ikke at kunne finde noget. Er der nogle som ligger inde med en
viden om et busselskab der kan klare dette? Evt. et fra Sverige. Jeg har på
fornemmelsen, at man enten skal rejse fra Sverige eller Finland.

Hilsen Lotte

Fra : Jan Bøgh

Dato : 08-10-03 15:14

"Lotte" <charlotte_andersen@ofir.dk> wrote in message
> Hej alle.
>
> Jeg har ledt efter en busrejse til Tallin - ligesom man kan få til

http://www.nymand-busrejser.dk/index.htm ?
Prøv google.com - der er flere hits på 'busrejser estland'

vh
Jan

Fra : Lotte

Dato : 08-10-03 16:25

Hej Jan.

Tak for linket. Jeg havde søgt på Google, og fandt kun det du gav mig.
Håbede at der var nogle som havde andre link.

Hilsen Lotte

Fra : John

Dato : 08-10-03 17:10

"Lotte" <charlotte_andersen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> viden om et busselskab der kan klare dette? Evt. et fra Sverige. Jeg har

> fornemmelsen, at man enten skal rejse fra Sverige eller Finland.

Er det kun selve busturen frem og tilbage du er interesseret i, eller er det
en komplet pakke med transport, hotel osv. du leder efter?

Eurolines har ruter til Tallin.

Mvh

John

Fra : Rasmus Lundbye