junior MGP optrædende?
Fra : Ps

Dato : 08-10-03 12:02

Iflg. www.MGPDanmark.dk skulle både Britney Spears, Robbie Williams og
Justin Timberlake optræde i Forum til november - men det kan da vel ikke
passe??
Er der nogen her, der kender forklaringen på denne påstand/ historie
el.lign.
For hvis det virkelig er rigtigt at disse stjerner kommer, slår min datter
mig ihjel, hvis hun ikke får lov at komme derind !!
P.sørensen

Fra : Dallemusen

Dato : 08-10-03 16:46

"Ps" <pbsremove@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> For hvis det virkelig er rigtigt at disse stjerner kommer, slår min datter
> mig ihjel, hvis hun ikke får lov at komme derind !!

Mon ikke det skulle være børn der efterligner ovenstående "stjerner"?
De venligste hilsner

Daniel Nielsen

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 08-10-03 17:33

> Mon ikke det skulle være børn der efterligner ovenstående "stjerner"?
> De venligste hilsner

Well, det er faktisk et internationalt event, så det er slet ikke umuligt,
IMO...

Fra : Karina Hjorth

Dato : 08-10-03 19:14

> Well, det er faktisk et internationalt event, så det er slet ikke umuligt,
> IMO...

Til nordisk MGP sidste år var der også internationale stjerner til at
underholde i pauserne. Her spillede Safri Duo, Barcode Brothers, Blue, Ronan
Keating, Bomfunk MC og Infernal... Så tjah... til et europæisk MPG - hvorfor
ikke?

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.shubidua.nu/salimata - dedicated to my fosterchild from Mali

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 08-10-03 20:46

"Karina Hjorth" <khjorth@oncable.dk> wrote in message

> [...]
Ronan
> Keating, Bomfunk MC og Infernal... Så tjah... til et europæisk MPG -

Hvis det bliver bare halvt så stor en begivenhed hos de andre lande, som det
har været i Danmark, så er det jo også genial reklame, der rammer lige ned
til en købedygtig målgruppe (og 30-40 millioner børn er vel et realistisk
antal seere) . Og så endda lige når ønskesedlerne begynder at blive skrevet.
Hvad angår marketings-værdi for de optrædende er showet sikkert fuldt på
højde med det voksne GP. Og herhjemme overstiger det vel også langt diverse
MTV-priser.

Hvem der så kommer ved jeg ikke, men jeg kan da huske at Camilla Ottesen i
p3 tidligere har sagt at Justin og Britney var på banen. Om man så
forhandlede med dem eller man bare 'ønskede' dem kan jeg ikke huske.

Helt usandsynlige lyder de to kunstnere dog heller ikke; Britney skal trods
alt promovere sit nye album, mens Justin sikkert gerne vil have sit sat på
så mange ønskesedler som muligt.

Mvh Mikkel