Fjernelse af Plastikmaling
Fra : id

Dato : 08-10-03 11:56

Hej gruppe

Jeg er ved at afsyre et gammel fyrtræsmøbel, hvor jeg ikke kan opløse det
gamle maling
har forsøgt med Kaudisk soda og brun sæbe, udenstørre held
jeg troer at det må være plastik maling som sidder på møblet

Er der nogen som har et got tips til at fjerne dette

Mvh

ID

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 08-10-03 18:11

"id" <ioghjc@FJERNDETTEmobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg troer at det må være plastik maling som sidder på møblet
>
> Er der nogen som har et got tips til at fjerne dette

Varme!
Enten en blæselampe eller en varmepistol. Skrab derefter malingen af med en
spartelkniv eller en ziehklinge.
Men vær forsigtig, varmen kan få træet til at blive mørkere.
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus