Armageddon
Fra : christian

Dato : 08-10-03 01:32

Hvis man gerne vil have information/diskuttere om Dommedag version, skal man
så snakke om det herinde eller i dk.livsssyn.

Jeg vil helst ikke stille spørgsmål før jeg er helt sikker

mvh.

christian

Fra : Lyrik

Dato : 08-10-03 01:46

"christian" <nuclear75@hotmail.com> wrote in message
> [...]
man
> så snakke om det herinde eller i dk.livsssyn.
>
> Jeg vil helst ikke stille spørgsmål før jeg er helt sikker

++++++++++++++++++++++++++++++++++
Det kommer an på hvem vi bliver udslettet af!

Hvis det er af atombomber så er det ateistgruppen.
Hvis det er Gud der udsletter os i Harmagedonslaget så er det
kristendomsgruppen.
Hvis det er Ragnarok, så er det livssynsgruppen.
Hvis vi slet ikke bliver udslettet før solen svulmer op som en rød kæmpe, så
er det humanistgruppen.
Hvis du ikke rigtig ved hvem som udraderer os, så må det være gruppen af
agnostikkere.))

Håber du finder den rigtige gruppe før det er forsent)

Hilsen
Jens

Fra : christian

Dato : 08-10-03 02:04

> Det kommer an på hvem vi bliver udslettet af!
----------------------klip---------------------------

Uha, så håber jeg virkelig du rette mig seriøs på plads, men jeg prøver....

-En del af Harmagedonslaget, dvs. med falske profeter etc.
-Angrebet på Templet af Jerusalem
-Fødsel af Antichrist
-Fælles front af arabisk lande imod Israel, (Det er nok angrebet i
Jerusalem)
-Verdens enighed/uenighed - Dvs. Islamisk/kristent synspunkter på området.

> Håber du finder den rigtige gruppe før det er forsent)
----------------------klip---------------------------
*lol*, godt at man altid kan se lidt lyst på sagen :)

mvh.

christian

Fra : Harald Mossige

Dato : 08-10-03 10:25

> [...]
prøver....

> -En del af Harmagedonslaget, dvs. med falske profeter etc.

Der er ikkje noko tempel i Jerusalem. Først må (moskeen rivast og) tempelet
byggast, eller så må "tempelet" definerast som tempel i "overført
betydning". Venter på definisjonen"

HM

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-10-03 01:51

"christian" <nuclear75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis man gerne vil have information/diskuttere om Dommedag version, skal
man
> så snakke om det herinde eller i dk.livsssyn.
>
> Jeg vil helst ikke stille spørgsmål før jeg er helt sikker

Du er velkommen til at spørge herinde, så længe det bare har med Kristendom
(eller til nød Jødedom) at gøre.

Læs evt. fundatsen, som er "spillereglerne" herinde (selv om den til tider
bliver brudt er den alligevel en meget god rettesnor). Den findes på
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.livssyn.kristendom og beskriver som
sagt, hvilke emner, der falder inden for denne gruppe.
Hvis det altså er kristne dommedagsvisioner (Armageddon er netop et
judæo-kristent begreb) kan du bare spørge løs. Vi har allerede en tråd om
Johannesåbenbaringen (den kristne dommedagsprofeti) kørende under titlen
"666", så måske kan du deltage i dèn diskussion?

Under alle omstændigheder: Velkommen til!

Anders Peter Johnsen