LOVE/Arthur Lee i DK - hvornår?
Fra : Jørgen Angel

Dato : 07-10-03 23:31

Er der nogen der ved/husker hvornår LOVE/Arthur Lee var i Danmark?
Mener det var i begyndelsen af 70'erne?? Ret sikker på det var i KB
Hallen.

Med venlig hilsen

Jørgen Angel

Fra : Jørgen Angel

Dato : 07-10-03 23:51

Jørgen Angel <angelFJERN@inet.uni2.dk> wrote:

> Er der nogen der ved/husker hvornår LOVE/Arthur Lee var i Danmark?
> Mener det var i begyndelsen af 70'erne?? Ret sikker på det var i KB
> Hallen.

Skylder måske lige at sige, at jeg på nettet har fundet følgende:

LIVE SHOW: March 1970 Tivoli Gardens, Copenhagen
LIVE SHOW: March 12, 1970 Falconer Theatre (Tivolis Koncertsal),
Copenhagen, Denmark
LIVE SHOW: March 14, 1970 K.B. Hallen, Copenhagen, Denmark

Det lyder lidet sandsynligt at han/de skulle have spillet 3 gange i Kbh.
i marts 1970. Og det der med "Falconer Theatre (Tivolis Koncertsal)" er
vel også meget sigende. Så hvor meget lid kan man fæste til disse
web-informationer? Jeg mener fra mine billeder klart at kunne fastslå
at de er fra KB Hallen.
Nogen der var der og kan huske tid og sted? Eller fortaber det sig i
chillumtågerne?

Jørgen