Biafra i kbh !!
Fra : Esben

Dato : 07-10-03 21:43

Jeg ku forstå at der var nogen herinde der var til hans "show" forleden dag
Var det godt ??

Der skulle vel ikke være nogen der lavede en optagelse af det ( så er jeg
meget interesseret)

Vh
Esben

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 08-10-03 08:29

"Esben" <jegharikkenogenkonto@spamsi.invalid> wrote in message
> [...]
> Var det godt ??
>
> Der skulle vel ikke være nogen der lavede en optagelse af det ( så er jeg

Howdy.

Jeg var derinde. Det var ikke nær så godt som forrige gang jeg så ham (i
Vega), men bedre end første gang.

Ikke overraskende talte han stort set kun om Irak og amerikansk militær
indgriben i almindelighed, og til sidst en lille opsang om hvad man kan gøre
på individuelt basis for at gøre verden et lidt mere tåleligt sted.

Han afslørede også, at han er halvvejs igennem et samarbejde med Melvins, og
at der måske er en ny Lard med efterfølgende turne på trapperne nu da Alien
Jurgensen ikke længere er på junk.

Kasper

Fra : Invader Zim

Dato : 08-10-03 12:50

Kasper Kristensen wrote:
> [...]
> Melvins, og at der måske er en ny Lard med efterfølgende turne på
> trapperne nu da Alien Jurgensen ikke længere er på junk.

Jeg tror næsten vi må have hilst på hinanden!
Vi ses sikkert også igen til Converter/Iszoloscope i næste uge :)

-Invader Zim

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 08-10-03 12:45

"Invader Zim" <hahanoyoudont@death.poo> wrote in message

> Jeg tror næsten vi må have hilst på hinanden!
> Vi ses sikkert også igen til Converter/Iszoloscope i næste uge :)
>
> -Invader Zim

Ah nu tror jeg endelig jeg har luret hvem du er.

Og jeg kommer selvfølgelig til Converter. Håber i kan lokkes til at spille
lidt højere end til Wältengarten, for det var sgu for lavt til noise.

Ses.

Kasper

Fra : Invader Zim

Dato : 08-10-03 14:09

Kasper Kristensen wrote:
> [...]
>
> Og jeg kommer selvfølgelig til Converter. Håber i kan lokkes til at
> spille lidt højere end til Wältengarten, for det var sgu for lavt til

vi har valgt at fuldstændig forbigå problemet ved at låne en ny forstærker
til arrangementet.
Det var også det problem vi havde til Dive, lyden døde fuldstændigt til
sidst. Det var fandme ærgeligt.
Men nu kommer der sgu smæk på! :)

-Invader Zim

Fra : I8NY

Dato : 07-10-03 21:49

"Esben" <jegharikkenogenkonto@spamsi.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
dag
> Var det godt ??
>
> Der skulle vel ikke være nogen der lavede en optagelse af det ( så er

Jeg mistede kørelejlighed i sidste øjeblik,og missede det.:(
Jeg kunne også godt tænke mig at høre lidt om hvad han snakkede om...?

Mvh I8NY
"Now children,can anyone tell me why
Chubby Checker left The Beatles in 1972?"
Mr.Garrison