K: Haynes manual til Citroen Xantia
Fra : Gynex

Dato : 07-10-03 21:34

Hejsa
Er der nogen som ligger inde med en Haynes manual til en xantia, de vil
sælge er jeg meget interesseret. Jeg har en Xantia 2.0i Van fra 1994, og
kunne godt bruge en manual til en sådan.

MVH
Gynex

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-10-03 22:57

"Gynex" <gynex11@hotmail.com> skrev :

>Hejsa
>Er der nogen som ligger inde med en Haynes manual til en xantia, de vil
>sælge

Du bør nok prøve en markedsgruppe i stedet , med mindre du har hang
til skumfiduser ;)

--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "

Fra : Michael Olesen

Dato : 08-10-03 10:37

"Gynex" <gynex11@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sælge er jeg meget interesseret. Jeg har en Xantia 2.0i Van fra 1994, og
> kunne godt bruge en manual til en sådan.

Set i biltema til 189,- årgang 93-98 (bestilingsnummer 73-567)

http://www.biltema.dk/carparts/carparts_c.asp?iSecId=1239&strCarId=CITROEN

mvh
Michael

Fra : Finn