EXCEL: Målsøgning og problemløser.
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 07-10-03 19:22

Hej gutter!

En venlig sjæl der kan give mig et billede af hvad jeg kan bruge subject
til?

Jeg kender lidt til målsøgeren, og ved at den -udfra en fastlagt værdi- kan
give mig facit på de variable der fører til netop denne værdi. Er dette
korrekt? Lidt ligesom hvis jeg har facit på en funktion, og så giver den
mig værdien på de variable der fører til facit.

Hvad med problemløseren?

Tak. Fortsat god aften.

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : pre

Dato : 07-10-03 19:50

Hvis jeg spørger Excel´s hjælpetekst om Målsøger(Goal Seek) så dukker der et
sæt klik-tekster frem som beskriver brugen af de to funktioner, langt bedre
end jeg ville være i stand til. Prøv selv, det er faktisk meget interessant.
pre

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 07-10-03 20:02

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bedre
> end jeg ville være i stand til. Prøv selv, det er faktisk meget

Det er ham office assistenten? Det prøver jeg lige. Undskyld jeg ikke tænkte
på det.