Havkat
Fra : Jesper

Dato : 07-10-03 16:07

Hejsa

Jeg skal have havkat-koteletter i morgen. Det har jeg ikke fået før, så
kan nogen af jer give mig et par gode tips til tilberedning og tilbehør?

Mvh. Jesper

Fra : \"Bangsbo\"

Dato : 07-10-03 17:39

Hej Jesper ...

Jeg vender stykkerne i mel - og tilbereder dem nøjagtig
som Engelske bøffer med bløde løg og hvide kartofler
samt surt - agurker eller asier ...

Evt. lidt ristede tomat både - tomater er jo billige lige nu ...

Ikke meget fantasifuldt men rigtig godt ...

Velbekomme ... !

Med venlig hilsen
Keld
--
Keld Gydum
Hjemmeside: http://www.sitecenter.dk/bangsbo

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-10-03 12:43

""Bangsbo"" <kg@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vender stykkerne i mel - og tilbereder dem nøjagtig
> som Engelske bøffer med bløde løg og hvide kartofler
> samt surt - agurker eller asier ...

Og som prikken over i'et kan man jo lige smide en kvart eller halv fløde på
panden til allersidst, så har man en lækker sovs, når den er reduceret
noget. Skal det være rigtig godt, laves først løg, dernæst fisk og til sidst
sovs på én og samme pande uden mellemliggende rengøring/aftørring.

--
-Jens B.