Komfur
Fra : Lipst

Dato : 07-10-03 15:49

Hej
Jeg har lige fået et komfur. Giveren har afmonteret kablet i selve komfuret,
og kan ikke huske hvordan det sad.

Jeg har følgende farver på mit kabel som skal monteres: 2 sorte. 1 brun, 1
blå og en jord.

Farverne på komfuret er følgende: 1 orange, 1 grå, 1 sort, 1 brun, 1 blå og
en jord, der er en lus mellem brun og blå.

Nogen som kan hjælpe ?

Venligst
Sv. Larsen

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 07-10-03 18:19

"Lipst" <svend@private.dk> wrote in message

> [...]
og
> en jord, der er en lus mellem brun og blå.

Hvordan de har placeret deres farver, er ikke ens på alle komfurer, så det
er ikke helt klogt, bare at spørge efter monteringhjælp, specielt når du har
ikke oplyst hvilken type komfur det er. Jeg synes du er modig.

Men seriøst, der plejer i 95 % af alle komfurer, at sidde en
monteringsvejledning. Enten der hvor du monterer eller på det låg der sidder
foran der hvor du monterer. Tjek om der ikke gør det.

Hvis ikke, vil mit gæt være og det er kun et gæt, at du monterer
brun-orange, sort-grå, sort-sort, blå-blå og jord-jord. Du skal ikke montere
noget til den brune på komfuret, men _husk_ at lade lusen mellem brun og nul
sidde, hvis den hele tiden har siddet der.

> Venligst
> Sv. Larsen

Nicolai

Fra : Lipst