huggende bil
Fra : karsten nilsson

Dato : 07-10-03 15:22

Hej derude

Er der nogen af jer der har en ide om hvad der kan være galt med min mazda
626 2.0 fra 1988.
Bedst som jeg kører der ude af hugger den lige en gang og det kan den finde
på med jævne mellemrum, og nogen gange når jeg holder stille kan den
pludselig falde en 300 til 400 omdrejninger.
Kan det være benzin tilførelsen eller tændingen der er noget galt med, eller
er det noget helt andet.

Hilsen Karsten

Fra : Tigeren

Dato : 07-10-03 17:00

Prøv at kontrollere tændrørskabler, tændrør og hvad der ellers hører til i
den afdeling.
Som regel er det et sygt tændrørskabel eller lign, som laver netop dette
symptom

Lasse