Skærme
Fijala 3554
BNC vs VGA kabel
Fra : Morten Jensen

Dato : 07-10-03 10:03

Hej gruppe

Har lige fået en syncmaster 959nf som har ovenstående valgmuligheder for
tilslutning - er der nogen der kan komme med deres erfaringer mht. BNC - om
det er noget man skal investere i (har et asus geforce 4 4400, hvis det
skulle have noget at sige)...

håber på en maaasse erfaringer...

Venligst

Morten

Fra : Kay

Dato : 07-10-03 10:31

I know it's awful, but Morten Jensen wrote to everybody in
dk.edb.hardware.skaerm saying:

> [...]
> BNC - om det er noget man skal investere i (har et asus geforce 4
> 4400, hvis det skulle have noget at sige)...

Jeg har samme skærm, og oplevede nogle svage skygger med alm. vgakabel. Med
BNC kabel er de helt væk... tada!!

Fra : Klaus

Dato : 07-10-03 10:33

Efter min erfaring, får du kun en minimal forbedring af billedekvaliteten,
farverne blev en smule bedre, men ikke særlig mærkbart

Fra : ct

Dato : 07-10-03 10:43

til grafisk arbejde er det fjong, til kontorbrug ligegyldigt

vær opmærksom på at BNC ikke understøtter nogle af de smarte VGA features
mht. f.eks. sleep osv. (så vidt jeg lige husker )

Claus

Fra : Klaus

Dato : 07-10-03 13:38

Jep sidder selv med en del grafisk arbejde, og skulle derfor også prøve BNC,
men jeg synes bare ikke personligt der er meget at hente, med et godt vga
kabel kommer man langt, men det er jo forskelligt, hvordan man opfatter det