Søges: Deicide, Nile, Akercocke eller Sadu~
Fra : Kong Kent

Dato : 07-10-03 04:54

Ja, så vil nordjyden igen trampe ned gennem Jylland på motorvejen, og denne
gang sætte kursen mod Tilburg i Holland. Her spiller følgende bands søndag
d. 21. december på X-MASS METALFEST:

Deicide, Nile, Akercocke, Sadus, Destruction, Amon Amarth, Graveworm, Dew
Scented, Finntroll, Nasty Savage og Misery Index.

Det er 12 bands fordelt på tre scener.

Turen tager omkring 10 timer fra Hjørring, og jeg henter op ned gennem
Jylland. Turen er 1000 km. hver vej, altså 2000 km. i alt, og til 8 kr.
literen forventes det at koste 1600 i benzin (10 km. pr. liter). Det er
rundt regnet 400 kr. pr. mand når bilen er fyldt op med fire mennesker.
Billetterne koster 33,20 Euro (246 kr.), så det bliver i alt 650 spir der
skal spenderes på turen.

Vi er hjemme i løbet af mandag d. 22. december. Det bliver nok på et
tidspunkt op af eftermiddagen.

Er der nogen der er varme?

Indtil videre er der i hvert fald to sikre sæder i bilen, så der er stadig
to tilbage, skulle man få lyst. Først til mølle princippet, og jeg skal nok
sørge for at bekræfte det med telefonisk opkald overfor dem der måtte være
de heldige. Så mail bare hvis I har lyst til at se noget tossevildt
dødsmetal/black metal i Holland lige op til jul!

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com