1-enkelt
Fra : JL

Dato : 06-10-03 19:51

Jeg er lidt i tvivl og kan ikke rigtig finde noget om det på www.1-enkelt.dk

Skal 1-enkelt drikkes kold?

Fra : Lisbeth Sejberg

Dato : 07-10-03 00:34

JL <spam@spam.dk> skrev:
>Jeg er lidt i tvivl og kan ikke
>rigtig finde noget om det på
>www.1-enkelt.dk
>
>Skal 1-enkelt drikkes kold?

-- Det ville da være synd, hvis du med kold mener køleskabskold?
Jeg foretrækker den har stuetemperatur og jeg vil da tro den
er "beregnet" til det, ellers tror jeg da noget af smagen går
tabt.Men hvorfor ikke skænke dig en "dobbelt-enkelt", drik
halvdelen og sæt resten i køleskabet og vent en ½ times tid med at
drikke resten. Så finder du ud af, hvordan du bedst kan lide den
og det må jo være det vigtigste. SKÅL
Lisbeth

Fra : zasha

Dato : 08-10-03 18:36

"JL" <spam@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er lidt i tvivl og kan ikke rigtig finde noget om det på
www.1-enkelt.dk

> Skal 1-enkelt drikkes kold?

Skal og skal, det er vel smag og behag.
Hvis du bedst kan li' den kold, så drikker du den da bare kold, men det
tager jo da noget af smagen. Personligt ville jeg aldrig drikke den kold,
men stue-tempereret...
Men det er altså bare min smag *smil*

--
zasha