Patch til Airline Tycoon First Class
Fra : Brian Andersen

Dato : 06-10-03 19:02

Hej gruppe,

Jeg har helt vildt lyst til at spille dette gamle spil, men har til min gru
opdaget, at det ikke umiddelbart kan køre under Win XP. Jeg har derfor
besøgt producentens hjemmeside
http://www.montecristogames.com/Grande%20Bretagne/Airline%20Tycoon/ATintro.htm#
og kan se, at der her findes et link til en patch, der skulle løse mit
problem, så spillet også kan køre under XP. Problemet er bare, at linket
ikke fungerer.

Jeg har skrevet til montecristogames uden held og har søgt på Google, men
heller ikke her har jeg haft held med mig (måske jeg ikke er god nok til at
søge).

Derfor: Er der nogen her i gruppen, der ligger inde med patch'en til den
engelske version af Airline Tycoon First Class eller kan henvise mig til en
hjemmeside, hvor jeg kan downloade den. Patchen skal hedde noget med version
1.66e.

På forhånd tak.
/Brian

Fra : Kim

Dato : 11-10-03 17:27

> [...]
> den engelske version af Airline Tycoon First Class eller kan henvise
> mig til en hjemmeside, hvor jeg kan downloade den. Patchen skal hedde

Hej Brian,

der er noget her: http://dl.gamecopyworld.com/dl.cgi?dvnat166!zip
Jeg ved dog ikke om det er den rigtige patch. Du kan læse mere om den her:
http://62.112.141.137/gcworld/games/pc_airline_tycoon_first_class.shtml#Airline%20Tycoon:%20First%20Class%20v1.66%20[ENGLISH]%20Fixed%20Update

Mvh Kim