Valg af grafikkort
Fra : Tony

Dato : 06-10-03 19:05

Inspireret af Kims indlæg
news:3f817edb$0$32465$edfadb0f@dread16.news.tele.dk vil jeg spørge om lidt
hjælp.

Jeg er nok faldet for ATI 9200LP 128MB DDR RAM TV+DVI til 637,-
....men til de samme penge kan jeg få Geforce FX 5200 128Mb DDRram tv/out/DVI
(639,-)

Hvad skal det bruges til... den nye pc (som jeg regner med bliver en barton
2500+ @ 2,2ghz) skal erstatte min nuværende med onboard S3 twister!
Spil? Afgjort postal2 (hvad kræver det?), lidt fifa, noget quake 3, og
forhåbentlig need for speed hot pursuit 2, og gta vice city.

Håber du kan hjælpe.

Tony

Fra : phg1

Dato : 07-10-03 22:06

"Tony" skrev d. 06-10-03 19:05 dette indlæg :
> [...]
> Spil? Afgjort postal2 (hvad kræver det?), lidt fifa, noget quake 3, og
> forhåbentlig need for speed hot pursuit 2, og gta vice city.

jeg ville tage ati kortet hvis jeg var dig og skulle købe et kort i den
prisklasse men personligt tror jeg nu jeg ville gå en klasse højere op
og ofre 12-1500kr og så få et grafikkort der trækker de ovennævnte spil
med en ordentlig fbs(billeder pr. sekund)
ingen tvivl om at de kort du er forelsket i kan trække spillene men det
er sku iriterene at komme hjem med et nyt spil og så finde ud af at det
hakker af h..... til når skærmen er sat til en ordentlig opløsning,jeg
tror du vil fremtidsikre dit grafikkort bedre ved at gå en klasse op.
mvh poul!

http://www.kandu.dk/