Billigt solsikkefrø?
Fra : E.Jensen

Dato : 06-10-03 17:31

Nu er det ved at være koldt og inden længe skal min "fjerede venner" (havens
fugle) til at have lidt kosttilskud i form af solsikkefrø.

Har du et forslag til hvor man kan købe solsikkefrø til en rimelig pris -
jeg køber gerne 10 kg. på en gang.

Jeg ved godt at vildtfuglefrø er billigere - men det hjælper jo ikke når de
kræsne fugle alene spiser solsikkefrøet - så er resten af haven incl.
græsplænen fuld af spirer af diverse kornsorter.

venlig hilsen
E. Jensen

Fra : Jan Pedersen

Dato : 06-10-03 17:53

E.Jensen wrote:
> [...]

Hej

SuperBrugsen har dem på medlemstilbud til 99,95
--
Jan Pedersen
c u k @ c u k . d k

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 06-10-03 18:54

Jan Pedersen skrev:

> SuperBrugsen har dem på medlemstilbud til 99,95

Jeg ved ikke om SuperBrugsens tilbud kun gjaldt for uge 36 - eller
det gælder for hele oktober? I hvert fald købte jeg selv en sæk
solsikkefrø til 99,95 (for medlemmer) Sækken indeholdt 15 kg

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Jan Pedersen

Dato : 07-10-03 04:28

Svend Erik Bertelsen wrote:
> [...]

Det gælder for uge for uge 40-41 pga, problemer med levereingen sidst på
ugen i sidste uge...

--
Jan Pedersen
c u k @ c u k . d k

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 06-10-03 18:48

On Mon, 6 Oct 2003 18:31:13 +0200, "E.Jensen" <ecj@mail-online.dk>
wrote:

>Har du et forslag til hvor man kan købe solsikkefrø til en rimelig pris -
>jeg køber gerne 10 kg. på en gang.

Nærmeste foderstofforretning kan sikkert klare sådan noget. Men så skal
du også være forberedt på at tage 25 eller 50 kg.

http://www.gartneriet.dk

Fra : FinnP

Dato : 06-10-03 21:04

"E.Jensen" <ecj@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fugle) til at have lidt kosttilskud i form af solsikkefrø.
>
> Har du et forslag til hvor man kan købe solsikkefrø til en rimelig pris -

Grovvarecentret i Silkeborg sælger 20 kg for 135,-

> [...]
> kræsne fugle alene spiser solsikkefrøet - så er resten af haven incl.
> græsplænen fuld af spirer af diverse kornsorter.

Så køb en vildfugleblanding næsten uden korn. De er lidt dyrere, men så blir
der også spist op.