Suzuki AP50 adress HJÆLP
Fra : Brian Hansen

Dato : 06-10-03 13:44

Hejsa jeg har et mega problem med min Suzuki AP50 adress. lyset virker
nemlig ikke, hverken for eller baglys. alt andet virker helt fint. jeg har
prøvet at måle kontakten igennem og den ser også ud til at virke helt fint.
er der nogen af jer der evt kunne tænkes at ligge inde med lidt viden
omkring el-systemet på sådan en svend, ligger inde med et diagram, eller
måske bare har et "guldkorn" som kan løse mit problem, så jeg igen kan se
noget i denne mørke tid...

Mvh Brian

Fra : Tobias Klint

Dato : 07-10-03 17:30

Du har ikke overvejet at rense kontaktenerne eller sette en anden pære i....
??
det er en muligehed..

Tobias

Fra : Peter Sørensen

Dato : 08-10-03 20:34

Det kan være ir på spændingsregulatoren, tag den af og rens den grundigt,
den sidder ude under frontpladen.

--
Mvh.

Peter Sørensen