adresser i Outlook
Fra : Ps

Dato : 06-10-03 12:18

Outlook eksperter: Hvordan får jeg min adressebog - dèn som sidder i outlook
panelet til venstre, hvis man ellers ikke har fravalgt denne - til at være
default, når man skal sende ny email?
Hvis jeg skal sende ny mail, og vælger "til", så er der ingen adresser til
rådighed (jeg har nok fået dem slettet i processen med at sætte programmet
op).men jeg ville godt have ovennævnte adressebog frem??
P.sørensen

Fra : pre

Dato : 06-10-03 14:47

Jeg tvivler på at du får eksperter til at svare så længe det er en
hemmelighed hvilken Outlook version du bruger.
De fleste spørgsmål er i øvrigt behandlet i hjælpeteksterne.

pre

Fra : Lars Klintholm

Dato : 06-10-03 17:29

Den 06 okt 2003 skrev Ps i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Outlook eksperter: Hvordan får jeg min adressebog - dèn som sidder
> i outlook panelet til venstre

Du skriver ikke hvilken version af Outlook, men med en adressebog til
venstre? Skulle det være Outlook Express? Så prøv i gruppen

Lars Klintholm

Fra : pre

Dato : 06-10-03 18:31

Der er squ da heller ingen adressebog til venstre i OE.
pre

Fra : Lars Klintholm

Dato : 06-10-03 21:07

Den 06 okt 2003 skrev pre i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Der er squ da heller ingen adressebog til venstre i OE.

I min er der. Vis, Layout, Kontaktpersoner
Så kommer den i nederste venstre hjørne

Lars Klintholm

Fra : pre

Dato : 06-10-03 22:36

Undskyld - den visning har jeg aldrig brugt, det er dog ingen adressebog,
det er en kontaktliste, og hvis der er navne på så er der da ingen reelle
problemer.

Fra : Ps

Dato : 07-10-03 09:57

Der ER nu en adressebog ("kontaktpersoner") til venstre i Outlook - hvis man
har valgt "vis/outlook panel" - og det er outlook 2002 vi taler om.
og det er oplysningerne fra denne, jeg gerne vil have frem, når jeg skal
sende en email.
Jeg indrømmer, at jeg nok selv - i processen med at sætte programmet op, og
vælge mellem de utroligt mange muligheder i Outlook, i forhold til OE - har
kommet til at fjerne den adresseliste, som blev importeret fra OE - men nu
prøver jeg altså at få den tilbage.
Ellers må jeg vel bare slette Outlook - og geninstallere, så går den vel
tilbage til defaults.
Jeg kunne jo også bruge timer på at læse de mange hjælpefiler om emnet, men
det kunne jo være der var en venlig sjæl, som hurtigt kunne gennemskue, hvad
der skal til, og dermed spare tid. Det er vel det, nyhedsgrupperne også er
til, eller ..?
Preben

Fra : pre

Dato : 07-10-03 11:02

I 2002 versionerne er der en række helt generelle ændringer som nok kan
forvirre begreberne bl. a. har Outlook ikke en "fysisk" adressebog mens OE
stadig bruger Windows Address Book (WAB).
Den "adressebog" der er fælles for de to programmer bygges i Outlook "on the
fly" og når systemerne er sat til at dele så virker det fint.

Hvis det er i OE der mangler adresser, prøv at søge efter *.wab
Hvis det er Outlooks Kontakt liste der er tom så er løsningen Import fra
filer menuen. Vælg den rutine der indeholder Outlook Express.

Kom gerne igen, der er sikkert et par hjørner der skal rettes men dette er
hvad jeg umiddelbart kan pege på. (Det vil være spild af tid at
geninstallere).

Fra : Jørgen Lerche Nielse~

Dato : 20-10-03 21:21

Hej
Kan I hjælpe hvordan jeg får eksporteret mit opdaterede adressekartotek fra
Outlook til Outlook Express, som vi bruger på arbejdet.
Hjemme bruger jeg Outlook 2002 og derfor er mit kartotek i OE hjemme ikke
opdateret.
VH
Jørgen

Fra : pre

Dato : 21-10-03 09:22

Der skulle ikke være så mange ben (ændringer) i den procedure. I OE klik
Funktioner/Adressebog/Funktioner/Indstillinger og godkend fælles adressebog.
pre