Rust i Sierra
Fra : hokok

Dato : 06-10-03 11:08

- er der jo ikke noget nyt i ;)

Jeg har en jeg er ved at lave klar til syn.

I højre dør er den tæret i gennem, nederst i "spidsen" og ca 2 cm ind, 10 cm
langs bunden og 5-7 cm op ad døren. Men altå kun nede i kanten i den yderste
plade.

Er jeg tvungen til at finde en hos en hugger? De skal garanteret have 1000+
for en dør, og så er der jo også lige det med evt at skifte den, og farver
der ikke passer m.v.

Evt en herinde der har en ok dør?

Det er en Sierra fra 84 1,6 laser

Fra : Lars Nielsen

Dato : 06-10-03 16:27

Min sierra var rusten det samme sted sidst den skulle til syn.
Det blev den kasseret på.
Jeg fant en anden dør hos en hugger i samme farve, den kostede 500 kr.
Tror 500kr er standard beløb til en sierra hos en hugger.
Gav også 500kr for en ny gearkasse, da jeg kom til at skifte gear uden
kobling.
Mvh. Lars Nielsen

Fra : Olesen

Dato : 06-10-03 18:22

"Lars Nielsen" <exon@exon.dk> skrev i en meddelelse

> Gav også 500kr for en ny gearkasse, da jeg kom til at skifte gear uden
> kobling.

Hvodden fik du maset gearstangen på plads ??

Fra : Tom

Dato : 06-10-03 19:13

Den kan den da normalt sagtens holde til.

> Hvodden fik du maset gearstangen på plads ??

Man tager bare gassen væk og så går det næsten lige så let som hvis man
stamper på pedalen.
Jeg måtte køre fra kolding og 150 Km hjem uden brug af kobling fordi kablet
sprang i min Sierra. Ca. 2 mdr var den gal igen fordi højgearsaksellejet røg
og der måtte jeg også køre et pænt stykke uden kobling.
Det værste er at skulle holde for rødt lys hvor man er nød til at stoppe
motoren og så sætte i 1. gear før man starter. Så får starteren godt nok
noget at trække

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark