Save i mursten med bajonetsav / Ingen god ~
Fra : jfo

Dato : 06-10-03 09:55

Jeg købte 300-kroners (som jeg troede kostede 400) klingen til bajonetsav i
Silvan og gik i gang.
Det tog 20 minutters uafbrudt savning at komme igennem én mursten.
Såeh... bajonetsaven er nok ikke det rigtige værktøj
Projektet er midlertidigt sat på hold.
-JFO

Fra : anders majland

Dato : 06-10-03 10:15

> Jeg købte 300-kroners (som jeg troede kostede 400) klingen til
bajonetsav i
> Silvan og gik i gang.

Så har du fået den forkerte klinge - Da silvan reklamerer med service og
gør-det-selv rådgivning så kræv pengene tilbage for klingen ....

Men prøv at lej sådan en proff vådskærer som der var et link til i den
oprindelige tråd.....

Men en vinkelsiber kan også sagtens - den sviner bare noget mere ....

/A

Fra : jfo

Dato : 06-10-03 10:11

Hej.
Jeg vil prøve at få pengene tilbage.

Med hensyn til vådskæreren...muren står indendørs, så det ville vel også
svine til den helt
store guldmedalje?

Tak.

-JFO

Fra : anders majland

Dato : 06-10-03 10:25

> Med hensyn til vådskæreren...muren står indendørs, så det ville vel
også
> svine til den helt
> store guldmedalje?

Du får vel ikke så meget støv rundt - men det kræver selvf. at
underlaget kan tåle lidt vand... En pressenning bukket op så er kommer
kanbter kan nok gøre meget...

/A - der ikke har planlagt flere huller ...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-10-03 10:53

"jfo" <fossadun@yahoo.com> wrote in message
> Hej.
> Jeg vil prøve at få pengene tilbage.
>
> Med hensyn til vådskæreren...muren står indendørs, så det ville vel også
> svine til den helt
> store guldmedalje?

Hvis det område du skal have savet ud ikke går helt ned til gulvet, taper du
noget kraftigt folie eller pressening op under med gaffatape eller anden
tape som kan tåle vandet.

På denne måde kan man vel samle vandet op.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Johngartner

Dato : 07-10-03 05:12

Tjahh... På 20 min. havde du kunne lave et dørhul med en god mukkert og en
mejsel...

Fra : jfo

Dato : 07-10-03 10:14

Ok, så skal Silvan alligevel have ros:
Jeg gik ind med både sten og klinge i går og fik uden muggen pengene
tilbage.

-JFO

Fra : Henning Lund

Dato : 11-10-03 21:49

jfo skrev:
> Jeg købte 300-kroners (som jeg troede kostede 400) klingen til
> bajonetsav i Silvan og gik i gang.
> Det tog 20 minutters uafbrudt savning at komme igennem én mursten.

Karate du, ca 5 sekunders forberedelse og så er det klaret.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk