Gøre applet'baggrunde' transparente?
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 06-10-03 06:48

Jeg spurgte i går i dk.edb.internet.webdesign.html om flg.:

"Kan man få ét baggrundsbillede til at 'dække' flere/alle rammer?

Prøv at kigge på www.oyfss.dk/x_index.htm

Jeg ville gerne have billedet af svæveflyveren til at danne èn fælles
baggrund for begge rammer.

[Jeg er godt klar over, at der er mange 'skønhedsfejl' i koden (som vil
blive søgt rettet!) samt at selve baggrundsbilledet sikkert skal
komprimeres en del for at loade inden for en acceptabel tid]"

*****.

Ovennævnte 'problem' er nu delvis løst, som det kan ses på test-siden -
men jeg ville gerne af med den blå baggrundsfarve under menuteksterne i
venstre side, og jeg er blevet foreslået at søge råd her i gruppen;

Kan nogen hjælpe?

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen