Euroline Minibar
Fra : Majer

Dato : 05-10-03 17:14

Hejsa!

Jeg har set at Metro har et Euroline Minibar (Køleskab). Der står ikke noget
om hvor mange watt det bruger. Kun at det kan bruges til 230 og 12 volt. Der
står heller ikke noget om hvor mange liter det er på.

Er der nogen der kender det?? Vi er nemlig på jagt efter et lille køleskab
til vores kolonihavehus, som ikke har indlagt el.

Venlig Hilsen

--
Majer
www.majer.dk

Fra : Preben Andersen

Dato : 05-10-03 17:32

"Majer" <a@a.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen der kender det?? Vi er nemlig på jagt efter et lille køleskab
> til vores kolonihavehus, som ikke har indlagt el.

Hvis du ikke har indlagt el, skal du hellere lede efter et køleskab, som kan
køre på gas. Et køleskab på 12 volt bruget alt for meget strøm. Prøv om du
kan finde et brugt køleskab fra en campingvogn, evt. i gruppen

mvh
Preben

Fra : Majer

Dato : 05-10-03 18:08

Preben Andersen wrote:

> [...]
> strøm. Prøv om du kan finde et brugt køleskab fra en campingvogn,
> evt. i gruppen news:dk.marked.privat.camping.

Tusind tak for hjælpen.
--
Majer
www.majer.dk