Ingen boot efter strømsvigt
Fra : Thostrup

Dato : 05-10-03 11:52

Hej

Jeg sidder med en Dell PowerEdge 600sc der ikke booter efter strømsvigt.

Maskinen lyder som den skal, diskene starter op, blæserne kører. Men der
kommer ikke det ene POST bip, og maskinen fryser inden den påbegynder at
boote fra W2Ks og står bare med teksten: One 1800 MHz Processor, L2 cache :
512 KB og så sker der intet.

Hvad kan dette skyldtes? Og hvordan kan det afhjælpes?

På forhånd tak

Mvh Thostrup

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 05-10-03 17:19

Thostrup wrote:
> [...]
> påbegynder at boote fra W2Ks og står bare med teksten: One 1800 MHz
> Processor, L2 cache : 512 KB og så sker der intet.

Prøv at resætte bios..

Fra : Thostrup

Dato : 05-10-03 18:20

"Morten Fjendbo" <dxl@(REMOVE)c.dk> wrote in message

> Prøv at resætte bios..

Det har jeg prøvet at gøre ved bare at fjerne backup batteriet et stykke
tid, da jeg startede maskinen igen var bios'en clearet og jeg skulle
indstille tid osv igen.

Mvh Thostrup

Fra : Thostrup

Dato : 06-10-03 08:22