Mislyde i ford focus
Fra : Michael Særkjær

Dato : 05-10-03 10:54

Jeg er den lykkelige ejer af en Ford Focus 1999 1,6 Trend. Jeg har dog på
det sidste fået nogle mislyde fra styretøjet. Lydene kommer typisk når jeg
ved lav hastighed køre over fx. fartbump eller kantsten. Kan også
fremprovokere lyden ved på lige vej ved lav hastighed at bremse hårdt så
forenden af bilen presses nedaf.
Ved at læse tilbage i gruppen kan jeg se at flere har haft problemer med
krængningsstabililisatorens forbindelsesled. Den har jeg skiftet i begge
sider uden det hjalp. Jeg kan ikke fremprovokere lyden når bilen holder
stille eller er hæver over jorden.
Skal fejlen søges i bærearme, bøsninger, støddæmpere eller helt fjerde
sted???

Med venlig hilsen

Michael Særkjær