ang: syn
Fra : 5750 giller

Dato : 05-10-03 08:38

hvor lang tid før får man indkaldelse til syn,
og nogen der ved hvor lang tid de er bagud,
vores syns dato er 26 / 10 - 03 men har ikke hørt noget
hilsen Gilbert

--
( . ) ( . )
^

Fra : Kate

Dato : 18-10-03 15:14

"5750 giller" <gilbert*REMOVE*@roenhave.dk> wrote in

> hvor lang tid før får man indkaldelse til syn,
> og nogen der ved hvor lang tid de er bagud,
> vores syns dato er 26 / 10 - 03 men har ikke hørt noget
> hilsen Gilbert

Jeg havde forventet indkaldelse til syn ca. Juli, men fik indkaldelsen
igår til 27 Nov, dog senest 12 Dec. Så jeg formoder de er bagud.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.