Blokerede afsender ?
Fra : Kim Jensen

Dato : 05-10-03 08:37

Jeg havde tilført en mail adresse, blokerer afsender ved en fejl. Jeg gik i
meddelseregler og fik ved en fejl trykken på Fjern på mail adressen, men jeg
kan ikke modtage posten fra denne afsender mere, selvom personen ikke står
der mere.
Hvad gør jeg ?
v.h Kim

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 05-10-03 09:38

Den 05-10-2003 09:36, skrev Kim Jensen:

> [...]
> kan ikke modtage posten fra denne afsender mere, selvom personen ikke står
Starter med at fortælle hvilket program du bruger?

--
Mvh / Regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/

Fra : Kim Jensen

Dato : 05-10-03 15:33

> Starter med at fortælle hvilket program du bruger?

Jeg bruger Outlook Express 6
v.h Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-10-03 16:06

"Kim Jensen" <kim.jensennospam@get2net.dk> skrev :

>Jeg bruger Outlook Express 6

Så vil det nok være en god ide at spørge i Outlook
Expressgruppen, det er der OE-eksperterne er.

Se signatur.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Polle

Dato : 05-10-03 16:11

Hej
Gå ind i Funktioner-Meddelsesregler- post og ind i blokeredeafsender, der
finder du ham eller hende der kan du slette de.
Det har jeg gjort, flerer gange når der var nogle der bleb slettet ved en
fejl.
Hilsen Polle