Radeon 9700AIW vs. 9800AIW
Fra : MT Gr00b

Dato : 05-10-03 01:43

Hej,

Er der nogen kyndige folk herinde der kan fortælle mig forskellene på
9700AIW og 9800AIW kortene fra ATI?

Hvad er den procentvise bedre rå 3d ydelse fra 9800 kortet?

Den entertainment center software der følger med til 9800AIW kan man
downloade den og bruge i forbindelse med 9700AIW kortet?

Encoding af video/tv-input - er der da nogle forskel i ydelse eller
kvalitet?

Er fjernbetjeningen på 9700AIW og 9800AIW kortene ens?

Er forskellen på de kort nok til at retfærdiggøre prisforskellen på
1000,- dkr.. ? Eller skal jeg bruge de 1000,- på en bedre skærm?

Vh,
MT

Fra : SA

Dato : 05-10-03 16:26

"MT Gr00b" <m@t.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er forskellen på de kort nok til at retfærdiggøre prisforskellen på
> 1000,- dkr.. ? Eller skal jeg bruge de 1000,- på en bedre skærm?

Kender ikke noget specielt til AIW kortene, men forskellen i ydelse ml.
9700/9800 retfærdiggør IMO ikke 1000 kr ekstra.