Tv out på nVidia geforce 4 mx460
Fra : Martin

Dato : 05-10-03 01:15

Hej i kloge mennesker.

Er der nogen som kan komme med et godt råd.
Har købt et kabelsæt som forbinder pcèns grafik- og lydkort med mit tv.
Mit grafikkort er et "nVidia Geforce 4 MX 460". Det har 2 skærmudgange og et
rundt stik for tv ind/ud.
Efter utallige eksperimenter og efter at have hentet den driver som findes
her: http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_45.23 ,er det nu lykkedes mig at
se film på tvèt fra pcèn.
Men kan det virkelig passe at jeg er nødt til at lukke computeren ned og
frakoble begge mine monitorer, indsætte stikket til tv, hver gang jeg vil se
en film.
Der må da findes noget software som kan klare den opgave.
Det skal siges at efter jeg har installeret ovennævnte driver, har jeg også
fået et faneblad mere inde i skærmmenuen som hedder "nVidia Geforce 4 MX
460", men klikker jeg på det opstår der en fejl som jeg kan rapportere til
Microsoft hvis jeg vil.

På forhånd tak.
Martin

Fra : Kispus

Dato : 05-10-03 14:05

> [...]
> 460", men klikker jeg på det opstår der en fejl som jeg kan rapportere til

Der skulle meget gerne komme en rude glidende ud i venstre side,
med div. opsætninger, når du klikker der.
Så slet hele pivtøjet og hent 45.23 igen,
den har jeg lige install. uden prob.
John

Fra : Martin

Dato : 05-10-03 15:11

Jeg prøver at hente den igen.
Der er jo håb forude når det virker for dig.
Martin