My Girl and Me
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 05-10-03 00:06

Hej,

Kan nogen sige mig hvilken Gangway cd nummeret "My Girl and Me" ligger på,
eller alternativt en opsamling hvor jeg kan finde det?

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 05-10-03 00:56

On Sun, 5 Oct 2003 01:06:20 +0200, "Rasmus Nielsen"
<postmaster@rasmusn.dk> wrote:

>Hej,
>
>Kan nogen sige mig hvilken Gangway cd nummeret "My Girl and Me" ligger på,
>eller alternativt en opsamling hvor jeg kan finde det?

Sitting in the park

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Rocknrolldetective

Dato : 05-10-03 08:47

den findes i adskellige udgaver!
som 7"
som 12"

På Lp Sitting in the Park både Irmgardz og Electraudgaven.

Men vil man vide noget om Gangway er det værd at kigge her:
http://www.stud.hum.ku.dk/iskov/intro.htm

:)

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 05-10-03 23:23