Custom resolutions uden PowerStrip i XP ?
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 04-10-03 23:04

Jeg vil gerne kore 1400x1050 i 85Hz eller hojere på
mit Radeon 9600 Pro kort, da denne oplosning passer
bedre til 19" end 1280x1024.

Med PowerStrip kan jeg også kære 1920x1440 i 73.5 Hz i
stedet for de 60Hz maskinen helst vil nojes med. Men her
tror jeg jeg kan snyde mig frem til 72Hz. Det er godt
nok ikke ofte jeg korer oplosningen så hojt.

Hvordan kan jeg (uden at betale for PowerStrip) få enabled
custom resolutions i Windows XP ? Kan jeg eksempelvis
lave en fake skærm .inf fil, som en fixed-frequency skærm,
og så skifte oplosning ved at skifte skærm ?

Fra : Johnny & Jytte

Dato : 06-10-03 14:28

Brug refresh force
Den virker bare )